Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Αγαπητό Ημερολόγιο- Μια δεκάχρονη εξομολογείται (Part 2)

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 1992

Σήμερα ένα πράγμα θέλω μόνο να σου πω:
Πρώτον: Σήμερα δώσαμε εξετάσεις στα Ελληνικά. Καλά τα πήγα
Δεύτερον: Στο σχολικό η Μόνικα μου είπε ότι η Μαριάνθη της είπε ότι προχθές στο πάρτι εγώ είπα ότι τις αρβίλες που φορούσε η Μαριάνθη τις είχε ζηλέψει από μένα. Και τότε της λέει η Μόνικα: Μαριάνθη αν είναι να κρυφακούς τότε θα έπρεπε να ακούς καλύτερα.
Αύριο θα πάω να πάρω το ελεφαντάκι της UNICEF.

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 1992

Νομίζω πως έμεινα πολύ πίσω. Λοιπόν ο Σπύρος μου έστειλε κι άλλο ένα γράμμα αλλά μετά αποφασίσαμε να μιλάμε τηλεφωνικός. Άσχετα με αυτό νομίζω ότι έχουμε μεγαλύτερη επαφή. Την Μαριάνθη την έχω γραμμένη στα παλιά μου τα παππούτσια. Αύριο θα πάμε στον μπαμπά για Πρωτοχρονιά. Με τη μαμά για Χριστούγεννα πήγαμε στο Καρπενήσι. Ήταν πολύ ωραία. Του τηλεφώνησα του Σπύρου κι από κει. I LOVE YOU VERY VERY MUCH!!!

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 1992

Σήμερα το πρωί πήγαμε με τον μπαμπά για ψώνια. Για τα Χριστούγεννα από τον μπαμπά είχα μια Λαχανούλα με μαγικά μαλλιά, από τη θεία Σοφία και από τη θεία Ελπίδα ένα Μωρουλίνι Μαμ- Μαμ, από το θείο Σταύρο ένα σταυρουδάκι. Από τη θεία Κατίνα και από τον θείο Μανώλη, από τη Ρένα και τη Μαριάννα πήρα ένα επιτραπέζιο παιχνίδι 'Μεσονύχτιο Πάρτυ' κι ένα ποτήρι. Το βράδυ φάγαμε κατά τις 10:30 αρνί με πατάτες. Μετά παίξαμε εμείς με το επιτραπέζιο και οι μεγάλοι έπαιξαν χαρτιά. Τώρα μάντεψε μέχρι τι ώρα καθήσαμε. Μέχρι τις 5:00. Η πρώτη φορά που έκατσα για τόσο αργά. Άλλο τίποτα δεν θυμάμαι να έγινε. Καλή Χρονιά!

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 1993

Λοιπόν σήμερα σπάσαμε πολύ πλάκα με την Μόνικα. Τσουλούσαμε στα χωματένια βουναλάκια δίπλα στο γήπεδο ποδοσφαίρου του σχολείου. Τώρα σήμερα είδα την Λουέλα να πηγαίνει προς το μέρος του Σπύρου. Έμαθα (δεν ξέρω αν είναι αλήθεια) ότι η Λουέλα τα έφτιαξε με τον Σπύρο. Ο Σπύρος μου είπε ότι του τα ζήτησε αλλά εκείνος αρνήθηκε. Και τώρα που σου τα γράφω νιώθω μεγάλη αγωνία. Του είπα να μου τηλεφωνήσει αλλά λέει δεν είχε χρόνο. Τι να κάνω περιμένω και εύχομαι να μην τον κυνηγήσει και να συνεχίσουμε έτσι όπως ήμασταν (χωρίς την Μαριάνθη βέβαια). I LOVE HIM VERY MUCH. I REALY DO.

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 1993

Όλα καλά μέχρι σήμερα αλλά το κακό δεν άργησε να έρθει. Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι τα έχουν. Θα μείνουμε καλοί φίλοι (μου λέει). Το 'λεγα πως θα τον πείσει. Κανένας δεν της αντιστέκεται. Με τι μούτρα να τον δω αύριο! Χέστηκα! Θα δεις θα τον κάνει ό,τι θέλει. Όλοι θα μιλάνε για το ρεζιλίκι. Να δεις που θα του λέει να συναντιούνται και να περπατάνε χέρι-χέρι και θα γίνει δημόσια γελοιότητα. Στενοχωρήθηκα τι να κάνουμε αλλά έτσι είναι.

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 1993

Σήμερα άκουσα πως η Λουέλα τα χάλασε με τον Σπύρο και τα 'φτιαξε με τον Χάρρη (έναν άσχετο). Τώρα δεν θα πω τίποτα στον Σπύρο θα περιμένω να δω αν θα μου τα ξαναζητήσει. To Spyro: I will always love you.

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 1993

Ο Σπύρος δεν μου τα ξαναζήτησε μέχρι τώρα. Την Παρασκευή έχω αποκριάτικο πάρτυ αλλά και κάτι άλλο. ΑΓΑΠΑΩ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΟ! (και τον Σπύρο). ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ!

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 1993

Άσε βλακείες βλακείες όλα όσα έγραψα. Δεν μου αρέσει ο Μαρίνος. Σήμερα με πήρε τηλέφωνο ο Σπύρος και μου τα ξαναζήτησε. Θα του πω ναι βέβαια αλλά αύριο!!!

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 1993

Στο πάρτυ περάσαμε πάρα πολύ ωραία. Όλοι χόρευαν εκτός από την Μαρία που ήθελε μπλουζ. Είχε πάρα πολύ πλάκα και το ευχαριστήθηκαν. Και κάτι άλλο. Τα ξαναφτιάξαμε με τον Σπύρο!!!!!!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου