Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Αγαπητό Ημερολόγιο- Μια δεκάχρονη εξομολογείται (Part 1)

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 1992

Σήμερα στη γυμναστική παίξαμε βόλεϋ. Έτσι έπαιξα εγώ, η Μόνικα και ο Μπάμπης ο Βλάχος εναντίον της Μαριάνθης, του Πανόπουλου, της Λίνας και του Βαγγέλη. Α, ναι ξέχασα εμείς είχαμε και τον Αλέξανδρο τον Παλαμίδη. Που λες μας νικούσαν. Η Μαριάνθη όταν έπαιρναν έναν πόντο οριόταν σαν να νίκησε κύπελο. Εμένα (χωρίς να έχει καμία σχέση με το Σπύρο) με εκνεύριζε φοβερά έτσι σε μια στιγμή όπως παίζαμε και πήραν ένα πόντο μου ξεφεύγει και της λέω 'Καλά ρε μην ορίεσαι έτσι'. Τότε εκείνη γύρισε και μου λέει 'Τι είπες?' Τότε εγώ της είπα 'Τίποτα, τίποτα'. Μετά όμως τους νικήσαμε 1-0 και η Μαριάνθη θύμωσε και δεν έδινε σημασία. Για να δούμε τι θα γίνει αύριο! Καληνύχτα

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 1992

Σήμερα στο εικοσάλεπτο παίξαμε βόλεϋ κι έβαλα 15 πόντους και τους πήραμε (κάποιων παιδιών η Μαριάνθη δεν έπαιζε) το σετ. Έτσι η Μαριάνθη βάλθηκε να γίνει καλύτερη. Έτσι το μιάωρο έπαιξε ποδόσφαιρο. Πήγα να τους ρωτήσω αν ήθελαν να παίξουν μαζί μας βόλεϋ και η Μαριάνθη λέει 'Δεν μπορώ τώρα παίζω ποδόσφαιρο κι έχω βάλει δύο γκολ'. Ύστερα την τελευταία ώρα που είχαμε γεωγραφία με ρωτάει 'Αγαπάς κανέναν?' κι εγώ της λέω 'Δε σου λέω'. Τότε λέει ΄Δεν σε ρώτησα ποιον αλλά αν αγαπάς', τότε της λέω εγώ 'Δεν σου λέω' κι έτσι τελείωσε το θέμα. Καληνύχτα

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 1992

Σήμερα ο Σπύρος (Δημήτρης) έχει τη γιορτή του. Λοιπόν αποφάσισα να τον πάρω τηλέφωνω. Τον πήρα του λέω χρόνια πολλά δεν είπαμε τίποτα άλλο και παραξενεύτηκα. Έτσι αποφάσισα να τον ρωτήσω αν τα έχουμε ακόμα. Έπειτα η αδελφή μου πήρε τηλέφωνω την αδελφή του και της ζήτησε τον Σπύρο. Επειδή ήμουν τόσο αποφασιστηκή να το πω μόλις πήρε το ακουστικό και είπαμε γεια τον ρώτησα. Μου είπε πως εκείνος ήθελε, έτσι του είπα ότι κι εγώ το ήθελα και τώρα τα έχουμε. Όπως μιλούσαμε τότε με ρωτάει αν τα έχω με τον Γιώργο τον Μαρκόπουλο. Του λέω εγώ όχι. Τον ρώτησα κι εγώ αν τα έχει με καμία άλλη και μου λέει όχι. Ύστερα μου είπε κάτι που οποσδήποτε πρέπει να το γράψω: Φιλιά και γεια σου. Εγώ έπαθα, του είπα επίσης, δηλαδή φιλιά και δώσαμε το ακουστικό στις αδελφές μας.

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 1992

Ξέρω 'ντάξει δεν σου έγραψα, με συγχωρείς. Λοιπόν που λες χθες η αδελφή μου πήγε στο πάρτυ της αδελφής του Σπύρου. Και να δεις μόλις πήγαμε να την πάρουμε, ο Σπύρος έτρεξε στο μπαλκόνι σαν τρελός, χαιρετηθήκαμε, ήταν πολύ ωραία. Τώρα να σου πω για σήμερα. Σήμερα τον Σπύρο τον είδα πάρα πολλές φορές. Μία στα αγγλικά που με κοιτούσε και χαμογελούσε και μετά συνέχεια και στην τραπεζαρία όπου του έδωσα την τσίχλα που μου έδωσε η Μόνικα. Αύριο αν τον δω θα του πω αφού ντρέπεται να μιλάμε για να μην μας καταλάβουν θα του πω να μου στέλνει χαρτάκια όπου θα έχει γράψει. Πολύ ωραία μέρα σήμερα!! Σλημερα δώσαμε και εξετάσεις in French.

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 1992

Σήμερα είχαμε βέβαια σχολείο οπότε τον ξαναείδα τον Σπύρο στην τραπεζαρία και του έδωσα μια Big Babol και μία Bublicious. Μόλις του τις έδωσα μου είπε: Να σε φιλήσω!
Ντρεπόμουν να του πω για τα χαρτάκια κι έτσι δεν του το είπα. Ύστερα την ώρα της γυμναστικής με κοίταξε. Στο μπάσκετ νικήσαμε 20-9 νομίζω. Στο λεωφορείο με τον Γιώργο και με τον Βαγγέλη λέγαμε ποιος αγαπάει ποιον. Αύριο θα μάθω και θα σου πω!

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 1992

Σήμερα ο Βαγγέλης και ο Γιώργος μου είπαν ότι... (αγαπάνε) εμένα. Είχα πάρει δυο τσίχλες και τις έδωσα στον Σπύρο. Κάτι όμως δεν πήγε καλά. Στον όμιλο που πήγα αποφασίσαμε να ξεγραφτούμε. Έτσι αύριο θα πάμε στο γραφείο του Διευθυντή για να δούμε τι θα γίνει. Φοβάμαι μην μας φωνάξει. Αύριο θα σου ξαναγράψω. Καληνύχτα

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 1992

Λοιπόν έχω να σου πω ότι από τότε που ο Γιώργος και ο Βαγγέλης είπαν αυτό το πράγμα νομίζω ότι έχουν αλλάξει συμπεριφορά.
Στον Σπύρο σήμερα έδωσα ένα ολόκληρο πακέτο Big Babol αλλά δεν έγινε τίποτα άλλο.
Το βράδυ η μαμά μου πήρε την γαλλικού τηλέφωνω και η κυρία της είπε ότι κάνω απροσεξίες και ότι στο τεστ μια άσκηση την έκανα λάθος και μέσο ώρο πήρα 41/50 16.5/20. Αυτά δυστυχώς έγιναν μόνο σήμερα. Γεια!!!

3 σχόλια:

  1. otan do ta actual onomata nomizo 8a gelaso akoma perissotero!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. je viens de lire ton histoire, malheureusement je n'ai pas compris ce que tu veux dire.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. axaxaxax kala de fantazesai! Prin apo 2-3 meres brhkame to hmerologio pou eixe h adefh mou sth pempth dhmotikou...kala, oloidio! kai tou egrafe se prwto proswpo typou 'sygnwmh pou xehasa na sou grapsw' kai 'bye twra'! Epishs thimithika oti ekeines tis epoxes panta ta xalagame kai ta ftiaxname mesw tritwn, kai meta to olo paixnidi htan sta mplouz! Mpravo mpravo poly kalo! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή